Redemption med mr Statham. En blek rulle, ingen action alls. Besviken, 3 kameler av 10. Är Statham på väg neråt?
Oblivion 8/10 riktigt bra tyckte jag! Fast den påminde väldigt mycket om "Moon – The last place you'd ever expect to find yourself" emellanåt
Black Dynamite 7/10 Hårdaste rullen! perfekt en fredagkväll [youtube]nUc2rnwcTdw[/youtube] Någon som vet vad en liknande film heter som också kom för några år sedan? (de ska infiltrera något högkvarter och för att komma in måste man göra handgester "you got soul brother!, enda jag kommer ihåg)
Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Beställde för någon dag sedan hem några filmer och fick dem idag, så har en hel del filmer att se fram emot nu! Avatar Alla Harry Potter. X-men (1, 2, "The last Stand", "Wolverine" och "First Class") Wrath of the Titans The Godfather Ocean's eleven, "twelve" och "thirteen". Pearl Harbor Sune i Grekland TED Hehe, har några filmkvällar att se fram emot, tror jag. :-)
Såg klart på filmen "Avatar" ganska nyss. Tio minuter sedan... Den är väl sevärd, men egentligen inte sådär jättebra. Den var nog hypad p.g.a. alla effekter och inte berättelsen, som jag anser är viktigare. Men aja, om ni inte sett den rekommenderar jag den ändå.
Blackfish Det är mer än dokumentär om en "mördarspäckhuggare" på Sealand I Usa och sen flyttas han till Seaworld http://www.imdb.com/title/tt2545118/plotsummary?ref_=tt_ov_pl . Jag rekommenderar den!
Rush, filmen om James Hunt och Niki Lauda. Vilket jävla bra film. Rekommenderas till alla grabbar. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Såg "Sune i Grekland" igår. Det var väl en okej film men inget alls som tidigare filmer. Jag må vara lite nostalgisk men det var bättre skådespelare förut och bättre manus. Kändes inte riktigt som Sune även fast det var en okej film.
Only God forgives, tyckte den var riktigt trist och stängde av efter halva. Däremot var den rätt bra rent visuellt men som sagt inget vidare underhållande. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
hmm.... den är inte lika bra som Black Dynamite. Den här är mer B fast kul om man är på rätt humör och emellanåt är den väldigt bra, men väldigt ojämn film. 6/10 negerbollar
The Internship Skön rulle att glo på! 8/10 med tanke på vad det är för slags film. Den krigar inte med Forrest Gump.
The Lone Ranger - 6/10 Har hört mycket dåligt men jag tyckte den var rolig, spännande (så spännande som en Disney rulle nu kan vara) och helt ok underhållning. Johnny Depp tycker jag är störtskön
The Dirties Intressant film om mobbing och hämnd filmat ur ett mer eller mindre dokumentärt perspektiv. Man får följa två killar i High School som håller på att planerar för en film där de dödar de elaka kidsen på skolan, den ena killen är lite mer allvarlig i sina planer... Jag gillade den skarpt, den gled sakta från underhållande till lite jobbig till lätt obehaglig. 8/10.