http://www.svtplay.se/klipp/1438863/klipp-min-mamma-ar-terrorist Tror inte den går längre. Får 2/5 av mig
Fast and the Furious 6 HAHA, herre gud vilket skräp! Sämsta jag sett på länge. Borde ligga under science fiction. Sent from my Nexus 4
Riddick 1/10. En utav dem sämsta filmerna jag någonsin sett. Önskade att jag fått pengarna och min tid tillbaka.
White House Down Delvis torftig dialog, dåliga uppenbara studioscener, med dagens mått mätt ganska dålig CGI, cheesy, förutsägbar. Trots allt det var den ändå ganska underhållande The Conjuring Oavsett om man tror på övernaturliga saker eller inte borde man se The Conjuring. Typ Paranormal Activity fast på ett snyggt, skickligt övertalade och trovärdigt sätt. Väldigt bra!
The Internship Kass början. Ok mitt. Förutsägbart slut. The place beyomd the pines Kunglig film. KUNGLIG. Se den. The Conjuring Meh. Neh. Men däremot såg jag en annan film som var rätt larvig men i slutändan ganska bra. Handlade om tre tjejer som blev utsatta för en kille de mobbat lite i högstadiet. Han var visserligen rätt knepig men allting fick en rätt bra vändning och lagom twists. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 now Free
I spit on your grave 2 - Ettan var ändå ok men tvåan är inte bra. 2/10 kameler. The lone ranger - kanonrulle, Depp är som vanligt grym. 8/10 kameler.
Hoppas du menar 1:an som i den från 1978, en riktig klassiker. On Topic: Blackfish Ännu en film om hur fantastiska vi människor är mot djur och natur... Dokumentär om späckhuggare i fångenskap och konsekvenserna av detta.