Tyckte inte det var värst mycket sådant, mer nu när du skrev det som jag började tänka på det och det stämmer in. Coolt som fan att den är "baserad på sann historia" med stora "" ;D Men att Ed & Lorraine Warren har funnits fann jag coolt. Kollade på en dokumentär efteråt, spännande indeed.
Baksmällan Part III - Otroligt besviken måste jag säga. Riktigt kass film i mina ögon och jag brukar inte vara kräsen. 1 kamel av fem. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Man of steel 10/10 - alltid varit ett fan av smallville så inte så konstigt kanske att denna film får full pott i mina ögon. Gillade allt med filmen fast tyckte den kunde längre Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
The world's end - 8/10, After Earth - 4/10, Spring Breakers - 4/10 Skickat från min C6603 med Tapatalk
Man of Steel Lite speciell, kändes som en blandning av Avatar och Star Wars snarare än en Stålmannen-film. Kan ju vara både bra och dåligt. Helt okej tyckte jag ändå. Sent from my Nexus 4
Disneys Flygplan (med svenskt tal och inte i steroskopisk 3D. 5/10 Temat känns lite "gjort" efter 2 Bilar-filmer. Tror säkert att med original ljud och med ett par 3D brillor så hade den säkert gett en bättre upplevelse för en senior som jag. Hursomhelst så var 6-åringen helnöjd så där gick den hem och fick full pott och det var väl det viktigaste. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Håller med. Väldigt positivt överraskad av den R.I.P.D var ganska intetsägande. 4/10 Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Turbo, Elysium. Had större förväntnigar av elysium. 6/10 Turbo var ganska rolig 7/10 Sent from my iPhone 5