Varför har alla svenska filmer och översättningar helt värdelösa titlar? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Meh, "Hur många lingon finns det i världen?" är väl en perfekt titel? Såg Bounty Killer nyss. Jävligt flummig, men ändå jävligt bra. Helt i min smak.
Only God Forgives Kan vara den sämsta filmen jag sett 2013. Den försöker vara så konstnärlig och mystisk att det bara blir fjantigt. Den försöker bryta den typiska handlingen i en film, det kan man väl ge den viss kredd för. Men usch vad dåligt det blev. Spara era pengar och hyr inte, eller spara er bandbredd och tanka inte ner. Det är inte värt det. 1,5/10
Jag skrev det som ett tips. Chilla. Precis som jag kan tipsa om att inte se 2 girls 1 cup. Sen om du bestämmer dig för att kolla ändå så är det ju upp till dig. Varför det känns det som att det många gånger finns folk som nästan enbart hänger runt på internet för att leta något att gnälla på eller irritera sig över. Filmen sög och jag rekommenderar inte någon att se filmen. Precis som denna tråd handlar om? Vill du inte läsa filmbetyg/kritik osv så läs inte tråden?
Håller med här. Fullständig katastrof. @Ascii, har du sett den? Du får annars se den men på egen risk. Du riskerar starkt missbruka 2 timmar av ditt liv som du hade kunnat göra nått vettigare eller se en bra film på
Despicable Me 1 (igen) och 2 - 8/10 och 7/10 Älskar verkligen de filmerna, tycker den första nästan är i klass med Hitta Nemo. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Kollade också lone survivor igår. För mig var den aldeless för seg. Jag kände inte medlidande med karaktärerna för fem öre och tyckte de better sig väldigt klantigt emellanåt. I filmen alltså. Den får 5 av 10.
Tror jag sett värre filmer faktiskt. Samtliga twilight, samt spring breakers (den med selena gomez) osv.
Stänger sällan av filmer och kollar på tv istället men runner runner fick dock mig att göra det :O Sent from my HTC One using Tapatalk
Drog igenom de tre första Pirates of the caribbean, längesen jag såg sist. Finns en fjärde tror jag. Ska väl spelas in fler också om jag minns rätt. Gillar första bäst. Skickat från min HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e via Tapatalk 2
Tycker fjärde filmen förstörde serien, fast and the furious känsla på den. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk