Ni som gnäller på gravity, det är utan tvekan en film gjord för 3d på stor bioduk, för var den magisk att se skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Det var så jag såg den men det räcker inte bara med enormt snygga effekter för mig, alldeles för platt handling för min smak men smaken är ju som...
Jag tyckte den var bra men visst var det väl "för mycket" ibland med katastroferna Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Escape Plan - 6/10 Väldigt underhållande. Det finns ju många brister men samtidigt är den ljusår bättre än The Expendables, även om det syntes att Stallone fått en del att säga till om i slutscenerna. Helt ok film trots allt Skickat från min LG G2 via Tapatalk Pro
Kollade på den igår kväll men tyckte motsatt, att The Expendables var bra och lite rolig jämfört med denna. Men tyckte Escape plan var ändå ok. 5/10 kameler.
The Secret life of Walter Mitty 3/5 Första halvan av filmen tyckte ja var lite seg men sedan blev det ganska roligt, dög som underhållning för en kväll.
Clear History Om man som jag gillar det mesta Larry David gör så är denna film helt klart värd att se. Lite som ett långt Curb Your Enthuiasm avsnitt. Lite oväntade skådisar med i filmen också.
Wolf of wall street - Weltklasse. Brutalt bra film med Leonardo i sin bästa roll hittils. Brutalt snygg tjej Margot Robbie. I mina ögon den bästa film jag sett på ett bra tag. 11 kameler av 10!
Såg hans senaste och en av dom sista filmen med han.(Paul walker) Hours heter den och den var bra fast kanske inte hans stil. Men är värd att tittar på Fast tredje film i rad som jag inte tycker om:/ Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
The hunger games, tycker som med förra filmen att allt som händer innan spelen tar för lång tid. Nu har jag inte läst böckerna, vill bara se mer assassins creed style action Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
The secret life of Walter Mitty - Härlig feel good med mycket äventyr, fina wyer, humor, värme. Ben Stiller förvånar verkligen med denna film. Väldigt bra soundtrack dessutom. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Enders Game 2013. Harrison Ford m.fl. http://www.imdb.com/title/tt1731141/?ref_=nv_sr_1 Vet inte riktigt hur målpubliken ser ut för denna film, jag skulle tippa på ungdomar. Filmens story är helt okej. Utförandet lämnar en del att önska i vissa delar av filmen. I slutet har jag svårt att förstå varför huvudpersonen var så speciell överhuvudtaget. Det känns som att vemsomhelst kunnat göra hans jobb. 6av10 i betyg. Sevärd.
IMDb: Don Jon*(2013) http://imdb.com/title/tt2229499/ Underhållande film, vackert innehåll! 6.5 av 10
Despicable Me 2 Såg den med min kusin på 9 bast men jag tror nog jag gillade den mer. Helgrym film! 10/10 utan tvekan.