The Counselor - 3/10 Vilken besvikelse. Otrolig cast och Ridley Scott som regissör, men herre gud vilken let-down. Allt var så otroligt flummigt, storyn var ganska dålig och inte särskilt spännande. Det känns som att den försökte vara smart men fick helt motsatt effekt. Skickas från min iPhone via Tapatalk
Ender's Game Vet inte, den var väl helt okej att se på, dock var den väldigt förutsägbar. Sent from my HTC One using Tapatalk
Escape Plan - 10/10 Suveränt bra film som jag verkligen rekommenderar! Sent from my HTC One using Tapatalk
Dear Zachery: A letter to a son from his father Oj. Denna dokumentär hade jag inga större förväntningar på. Men den var verkligen bra, gripande och visar en tyvärr sann bild av rättsamhället. Rekommenderar verkligen att se denna dokumentär. Man kan nästan tro att det är ett filmmanus, men icke.
Bad grandpa.... Sjukt dålig faktiskt, Jag såg framemot att se den men det måste nog vara det värsta jag har sett. Inte ens rolig, 0/10
Ambushed - Den var bra faktiskt, rekommenderas! Tänkte först kolla på Age of Dinosaurs, men den sög verkligen. Kollade igenom den 1h30min långa filmen på 3 minuter-ish. ^^
Jag tyckte att filmen var riktigt bra. Tänker oftast inte på hur handlingen är. Överanalyserar heller inte filmer. Sent from my HTC One using Tapatalk
The Hunger Games Lite sent på det, men den var ju bra! Förstår varför den är så populär bland feministerna i min klass, stark kvinnlig huvudroll och så vidare Kanske lite väl teateraktig för min smak.
Enders Game Väldigt bra. X-Men 1, 2, 3 Väldigt bra dom här med. Imorgon blir det mer X-Men samt lite Wolverine på det.
IMDb: All Is Lost*(2013) http://imdb.com/title/tt2017038/ Nää.... Funkar inte för mig, blev mest långtråkig! 4 av 10
Elysium, 2/5 Sentimental propaganda gjord för svagsinnade. After Earth, 1/5 Stängde av efter 30 minuter, allt såg extremt billigt ut och skådespeleriet var tämligen uselt, will smiths sämsta insats ever, vad var budgeten 1000kr i form av presentkort på cheapy ?
Vissa skulle inte uppfatta bra filmer om filmerna så slog dem i nyllet. Sent from my HTC One using Tapatalk