Såhär i OS tider med hockey final och allt Miracle 8/10 Do you belive in miracles Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Såg precis om två favoriter - först blev det Den siste mohikanen, otrolig musik i denna film. Sedan Sunshine, även denna film har ett grymt soundtrack och en riktigt härlig ljudmix överlag. Båda filmerna är riktigt bra, bör ses av alla, omgående. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Inte film men satt på Paddington och såg Sverige-Kanada i hockeyfinalen. Tung match. Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Percy Jackson sea nånting, del 2 i alla fall. Önskar det var en mer vuxen film, för storyn är intressant men målgruppen är upp till tio år. 3/10 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Jösses, tre biofilmer på två veckor. Senaste var 'Her', gillade filmen och var inte med på hur den skulle sluta :-O Sent from my C6903 using Tapatalk
Event Horizon (1997) Helt OK men inte mer. Frozen (2013) Jag älskar ju tecknat men hade länge svårt för animation. Sedan Trassel har Disney dock lyckats bättre med människorna. Frozen är inget undantag. Handlingen är dessutom mycket mer intressant än Trassel som förutom det visuella hade en ganska tråkig handling. Frozen bjuder även på underbar musik, "Let it go" har gått på repeat de senaste dagarna. Mycket bra film!
Man måste ha ett uns av "barn i sig" annars hittar man bara massa saker man stör sig på, man måste komma ihåg att det är en animerad barnfilm då är den faktiskt bra ! Jag har fastnat för Let it go på franska ("Libérée, délivrée"), tycker den är urskön, även japanska, spanska och den svenska versionen är helt ok
Tyckte Frozen var skitbra! :-) jag gillar ju iofs musikaler, t ex den här bizarra filmen med Johnny Depp som skräckfrisör :-) Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Oldboy (2013) Bättre än originalet från 2003. Mitt betyg: 8/10 After Earth Bättre än vad de flesta påstår. Mitt betyg: 7/10