Jag tycker det. Fast som någon skrev måste du ha kvar barnasinnet eller överhuvudtaget gilla denna genre. Jag jämför som sagt med andra Disneyfilmer och då tycker jag den är bland det bästa på länge, inte bara visuellt utan även handlingen. Trassel är annars också väldigt visuellt tilltalande. Datoranimerade människor har innan dess varit väldigt konstiga och inte tilltalande. Djur har dock gjort sig bättre såsom Hitta Nemo och Bolt men inte människorna.
den funkar nog på bio, annars tycker jag många tecknade passar bäst hemma men den här funkar nog bra på bio också
Thor: The Dark World Tyckte den var riktigt bra! Lagom blandning av humor och seriositet och med bra twists. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Rush - en bra film. 8/10 formel 1 bilar. Hunger games, catching fire - bra rulle här med. 8/10 pilar. Är hemma och tokförkyld så man får passa på och kolla lite film.
Enda gången jag velat lämna bion innan filmen slutat. Oerhört fjantig och förutsägbar film. Stinker hollywood och målgruppen är väl typ harry potter och vampyr ungarna. Skickat från min Sony Z1 via Tapatalk
Oj, jag håller inte alls med. Tycker de är skickliga skildringar av en 1984-liknande dystopi. Skönt också med en kvinnlig hjälte, ser man ju inte så ofta. Tvåan var ännu bättre än ettan tycker jag. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
42*(2013) http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt0453562/ 8/10. Minst! Skickat från min Sony Z1 Compact
American Hustle Finns inte så mycket att säga. Ett mästerverk! Fantastisk musik, agerande, manus, sceneri, allt! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Lincoln Lawyer. Skön film och grymt soundtrack. 7/10 raggarvagnar Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Out of the furnace - var nog lite dumt att se den direkt efter American Hustle, där ju Christian Bale briljerar. Ingen dålig film, men kanske lite knepig. Michael Clayton - jag diggar Clooney och jag diggar verkligen Tom Wilkinson i den här. Precis min typ av film - ganska filosofisk och sorglig men inte helt handlingsförlamad. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk