Jaha! Finns det en tvåa också. Haha vad grymt. Isf måste du se ettan, underhållande film Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Film på TV ikväll med tjejen så nu blev det inget B, mer A :-) Midnight In Paris. Med Owen Wilson. 7/10 böcker. Underhållande film när killen hamnar i 20-talet varje natt Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
I Am Soldier Vad i helvete såg jag just på? Förvirrande dålig dynga. Att jag ens kollade på hela förvånar mig.
Gåten Ragnarök, norrmän har en härlig förmåga att med filmer som börjar seriöst totalt flippa ur framåt slutet. Jag rekomenderar att se den dock!
The colony 5/10 detta kunde bli en riktig bra film men den gick slut precis när det roliga skulle börja, wtf.. Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
Captain America 2 - 7½/10 The Grand Budapest Hotel - 8/10 Båda på bio, båda helt klart "mer än sevärda".
Mmm ja såg oxå legend of hercules igår, helt ok rulle men...SPOILER ----- - - - - hur fan överlevde hon i slutet?! O_o Sent from my C6603 using Tapatalk