47 ronin, helt i min smak. Keanu reeves som jag inte tycker som spelade en bra roll. 8/10 Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Lone Survivor. Brutal film, hade fått helt fel uppfattning om hur den skulle vara från trailer. Rös i hela kroppen när eftertexterna kom, nästan så man velade släppa en tår. 9/10
Tommy 1.5/5 - dåligt regisserad, hyfsade skådisar i huvudrollerna 300 del 2 i 3D: 3/5 - häftigast jag sett i 3D Dallas Buyers Club 1/5 - löjligt dålig story som låtsas va verklighetsbaserad,spec sista tredjedelen va skit Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
300 Rise of an empire - Seriöst, vilket skräp. Fy fan, ville gå efter exakt 7 minuter. Sämsta filmen jag sett under 2014.
Det blåste upp en vind. 7.5/10 flygplan. Som vanligt rätt märklig film, lite vuxnare än vad de brukar vara. En kille som jobbar som flygingenjör och vill bygga det bästa planet också träffar en tjej som är sjuk. Lite rolig och lite sorglig och lite allvarlig och självklart lite drömskt också. Fantastiskt tecknat, grymt fina vyer och landskap. Bra bioupplevelse. Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk