The Amazing Spiderman 2, riktigt bra rulle. 8 spindlar av 10. Enemies Closer med Jean-Claude van Damme, en riktig kalkonhistoria. 2 kalkoner av 10.
Hundraåringen som klev ut... Nja. Känns som en rejäl ripoff av Forrest Gump. Trots det kändes manuset rätt starkt, det som drar ner filmens betyg är många av skådespelarna. Pinsamma skådespelarinsatser av vissa. Dialogen hade kunnat vara lite mer spännande ibland också. Bättre skådespelare hade lyft filmen enormt. 5 gamlingar av 10.
Hur var Pompeii? Började titta på Setup med Bruce Willis och 50 Cent. Den var så dålig att jag stängde av den. Länge sen det hände... Så varning för den Ett bättre tips är filmen jag såg innan; Delivery Man med Vince Vaughn. Rätt bra, förutsatt att man tål Vince Vaughn förstås
Den var rätt bra. Har den typiska storyn för en sån film så visst kunde man förutse alla större händelser, men bra skådisar med bra insatser. Grymma scener, bra cgi. Och så kit harington Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Boys Don't Cry (1999) Gick på TV4 igår. Väldigt sorglig. Tragisk. Tycker Hilary Swank spelade väldigt bra också.
Haha... Man ska inte döma filmer man inte sett bara för man sett dålig tidigare. Då skulle man ju knappt kunna se något
Förvisso sant men denna är första filmen i trilogin och nymphomaniacs är sista. Har du sett de andra två? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Okej då har du sett andra filmen iaf. Kanske bättre förståelse för sista då. Hur var melancholia? Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Var väl okej, har ju sett bättre filmer. Men Nympho har ju fått mycket uppmärksamhet så man blir ju nyfiken på vad det är alla tjatar om. Lite sex är tydligen _så_ hemskt
He he precis, du får återkomma vad du tyckte. Passa på att se antichrist och se om storyn håller i alla filmerna Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Pompeii 3.5 vulkaner av 10 Storyn handlar om en snubbe som blivit tillfångatagen och tvingad bli galdiator. Ganska omotiverat blir han och en adelstjej romantiskt sammansnärjda. Han ska sedan rädda henne från den onda adelsmannen medan Vesuvio får sitt legendariska utbrott. Knappt sevärd men funkar som bakgrundsunderhållning om man har gäster hemma.