Måste se X-Men, den verkar brutal! Såg You're next ikväll. Seriöst vilken skitfilm. Gör nått vettigare i 2 timmar
Var jag den enda som skrattade år "all passengers and crew accounted for"? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Wolf of wall street 4/10 Vilken smörja halva filmen är porr och resten glorifiering av brott och droger.
Seal Team Eight: Behind Enemy Lines (2014) Såg den i full HD, och vilka snygga scener man bjuds på. Ruskigt fint. Men det är bara det typ. Filen i övrigt är värdelös. 3/10.
A million ways to die in the west 8/10 väldigt få och sjuk humor i den så alla gillar den nog inte Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Non-Stop, Liam Neeson är grym. En kanonrulle! 8/10 bomber. 13 sins, i bästa fall knappt godkänd Saw kopia. 3/10 kameler.
The Game från 1997 med Michael Douglas och Sean Penn. Briljant mindfuck-rulle! Påminde om The Truman Show. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Out of the furnice - Överraskande bra men mörk historia och aningen seg men Bale är grym som vanligt. 7/10!
300: Rise of an empire. Vilket jävla skräp, den får 4/10 där Artemisia tjänar ihop 3 av de poängen. Förstörde första filmen för mig
A Million Ways To Die in the West Fantastiskt sjuk humor som känns väldigt mycket Seth MacFarlane. Så om ni gillar Family Guy kommer ni gilla den. Massor med sköna cameos.