Code Name Geronimo (Seal Team Six: The Raid on Osama Bin Laden) Påminner en del om Zero Dark Thirty, som jag förvisso tyckte var bättre men denna är inte dålig. Ger den en 6,5/10!
Jag såg Wolf of wall street ikväll, Det är en bra film helt klart men den är väldigt överskattad enligt mig.. Den var inte rolig på det sättet att den fick mig att skratta och tempot var för högt! 7/10
oj, e den 2 tim.... har precis ladda...### jag mena , tänkte precis gå och se den.. får väl se hur länge man orkar...
Vet inte om den är överskattad..har inte hört så mycket om den... men såg den för ett tag sen och tyckte den var riktigt bra...! Rolig på ett lite udda sätt... Tyckte faktiskt inte tempot var för högt...med tanke på vad storyn är... aktier, koks och undvika lagen... Åsikter om filmer (och andra åsikter), är som kön... förutom att åsikter luktar mer... (min inkluderad)!
Edge of Tomorrow Riktigt schysst popcorn-action med en bra Tom Cruise och en outstanding Emily Blunt. Rekommenderas om ni gillar mechs, monster och tidsloopar.
Edge of tomorrow med cruise och blunt. Även denna ett mästerverk! Era åsikter kan variera och det ger jag noll och ingenting för Sent from my HTC One using Tapatalk
Känn ingen sorg 8.5/10 Helt klart mer än man förväntade sig av en film baserad på en artist, riktigt bra! Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Var och såg Edge of Tomorrow med farsan på bio ikväll, den var jävligt bra och den rekommenderas verkligen!
The hungover 7/10 Gillar scenariot i filmen och deras äventyr. Lite så att man blir sugen och dra iväg någonstans Skickat från en iPhone 5S via Tapatalk
300 den nya, bra för vad det är för slags film! Lätt sevärd. 7/10. Många plus för att de faktiskt kollat upp historien om vad som egentligen hände. Synd att de inte gick all in bara. Mycket som inte stämmer. Hoplites krigade inte så och det var inte så grekerna vann utanför Aten men den var fräck att se :-) Skickat från min Sony Z1 Compact
300: Rise of an Empire Riktigt bra film! Bra poäng, men hur kan vi vara säkra på vad som "verkligen" hände? Vi var ju inte där.
The Grand Budapest Hotel - vilken underbar, fantastisk film! Har svårt att beskriva den för den är väldigt speciell, men den var precis min smak. Non-stop - bra! Höll en på tårna hela tiden och gjorde det snyggt. Ett Mission Impossible-moment på slutet också som inte var helt fel Skickas från min iPad via Tapatalk
I am number four Som gick på TV igår. Rätt bra men känns som det finns fler delar Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
X-men. Bra, men hur tänkte de när de valde någon som ser ut och pratar som en italiensk maffia till president? Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
The Art of The Steal Helt ok, men främst en ganska dålig Oceans 11-wannabe. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk