Funderar på att gå på den, men är det inte en chick-flick, orkar inte sitta i en salong med 200 14 åriga tjejer om man säger så...
Det får man væl sæga att det ær, såg den med tjejen, det var væl ganska många 16+ tjejer och det blev en massa snyftningar och 1-2 som græt ganska øppet. Men jag såg væl minst 3 par som såg den
21 Jump Street Aldrig sett den förr. Bra rulle, faktiskt. Såg den för jag ska se 22 Jump Street imorn på bio.
Moon (2008) Bra! Älskar när de lyckas göra bra filmer med i princip endast en skådespelare. 12 Years a Slave (2013) Herre gud, mådde så dåligt efter att ha sett den. Maken till avsky har jag aldrig känt. Men inget snack om att det är ett mästerverk till film.
Were the Millers. Riktigt rolig film, har inte skrattar så här mycket på länge. 9/10. Rekommenderas ifall ni inte sett den. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
X-Men, days of future past. Grym rulle. 9/10 mutanter! Don Jon, hyfsat bra skådespelare och lite snygga halvnakna babes. Filmen iskall. 3/10.
The hungergames 2. Fruktansvärt dålig och förutsägbar film. 2/10. Robocop (2014). Ingen vidare remake. Stängde av efter en timme. 1/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Transcendence (2014) Filmen var lite "Meh" - fanns utrymme för rätt mycket intressant historia på temat men de tog den enkla vägen, tyvärr. Betyg: 4/10.
Såg Draft Day igår på kvällen.. Rekomenderas starkt för er som är insatta i NHL/NFL och sportfilmer i överlag.. Får en inblick i hur drafterna fungerar m.m.