Lone Survivor, riktigt action packad rulle och based on a true story. Navy seal uppdrag som går fel i Afghanistan 7,5/10. Non-Stop, thriller/suspens, utspelar sig på ett plan vilket alltid är en utmaning för regisörer men får klart godkänt 6/10.
Pioneer Norska djuphavssvetsare Bra men deprimerande 7/10 simfenor Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
The equalizer. Denzel Washington levererar i en kanon rulle. 9 av 10 ryska gangsters i betyg. http://www.imdb.com/title/tt0455944/?ref_=ttmd_md_nm
Gone Girl. Så sjuk film. Riktigt bra, äntligen något som inte är som allt annat! 7-8/ 10 Skickat från min Nexus 5
Indeed. Är han med i en film så vet man att man kommer att få se en bra film. En av få jag tänker så om. Det är något speciellt med Denzel.
Hallonbåtsflyktingen, smårolig svensk komedi. Man förstår typ hela handligen efter 5 minuter men filmen är smårolig hela vägen. 5/10 hallonbåtar.
LUCY 2014 Helt normal tjej som skulle leverera en "väska" till "business man" och hon har inga aning vad hon ge sin in på. Hon blev kidnappad och ett maffia gäng som stoppade något slags droger in i hennes mage för att hon skulle leverera till köparen i andra länder men på något sätt spred dess droger in i hennes kropp och hon blev övermänsklig och kan styra saker med tankar och göra saker som, skifta form, färg, flytta saker, vet allt och ser allt i universum!!! 9/10 - tycker om sci-fi och vet att tvåan kommer att komma men det slutar sådär...
Trailern ser grym ut, får lite castlevania vibbar, minus historian dock Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk
A walk among the tombstones med Liam Neeson. Bra rulle, spännande med en bra handling men är på nått sätt ändå lite besviken. Den är aningen seg, trodde på mer action. Den får aldrig luft under vingarna. 6/10. Kan lika gärna ses i soffan hemma. Tapatalked!
Crash (2004) - mm, bra. 7/10 fördomar 22 Jump Street - sämre än första, helt ok. 5/10 ungdomar Sent by R2D2
The First Emperor. 8/10 tekoppar. En dokumentär/spelfilm om Kinas första kejsare. Väldigt intressant, han åstadkom mycket. Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk