The Wolf Children. 4/5 klubbor. Mysig historia om en tjej som har...vargbarn. Anime. Perfekt när man vill dega i soffan i 2 timmar!
Såg Lucy igår kväll. Den har 6.5 starka stjärnor på imdb. Passar rätt bra faktiskt. Filmen kändes inte riktigt som en Luc Beson men den var ganska cool faktiskt. Jag gillade den. // mobilt
Den var ganska ball. Gillar hur den sluta. The drop, mind blown och sjukt cool och tystlåten Tom Hardy. Han har man definitivt fått en man crush på. 8/10
ja och nu när jag tänkt på det känner jag att jag skulle kunna tänka mig att se den igen. Och det betyder att den förtjänar en plats i min dvdsamling
Earth To Echo. 7/10 rymdskepp. Udda mix av Goonies, Närkpntakt av tredje graden och Blair Witch Project. Chef. 8/10 burritos. Feel-good-film om passion för matlagning Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk
Såg Let's be cops på bio. Brukar vanligtvis inte vara så förtjust i komedier, men denna var faktiskt stundtals riktigt rolig! Ger den 3 av 5 popcorn
Jag såg en dokumentär igår som heter " The Internets own boy" Som handlar om underbarnet Aaron Swartz som var en av medgrundarna av den stora sidan Reddit och en väldigt stor nätaktivist. Dessutom så var han med och kodade början till RSS endast 14 år gammal. Man fick dessutom inblick i händelserna som ledde till hans självmord förra året http://www.imdb.com/title/tt3268458/ Mycket intressant
Det är också en teori... men varför skulle staten döda honom innan rättegången och så? de ville ju ha honom dömd
Lucy 10/10 - kunde inte träffat min typ av film bättre. Lär ses igen. Deliver us from evil 6.5/10 - "bra" skräck med några jumpscares men som vanligt helt värdelöst slut.
Han var tydligen en källa/avslöjare till Wikileaks bl a med. Något lurt med hans död är det allt utan att låt allt för konspiratorisk. Men det är mycket som inte stämmer där. Orkar inte leta upp länkar, googla på det så finns det massor med bra texter och annat.
idag blev det "A Million ways to die in the west " Jag förstår inte varför jag kollade klart på skiten, 2/10
Kom precis hem efter att ha sett Fury. Löjligt bra film! Bästa jag sett på väldigt länge! 5/5 http://www.imdb.com/title/tt2713180/