Alla tre Back to the future filmerna. Över fem timmar film igår 6/10 Sent from my HTC Desire Z using Tapatalk
Bikerboyz, Don't hate the player hate the game Årets grymmaste rulle.. Av Sejtan Productions.. Finns helt lagligt att ladda ner på thepiratebay..
Inception jag med. Älskar hur de går in i någons dröm, och sedan drömmer vidare in i drömmen.. låter komplicerat men ack så bra film! 10/10 för faen!
Jag såg Machete tidigare idag. Den levde upp till vad jag förväntat mig efter att ha sett tidigare filmer med Danny Trejo. Kul att han fick huvudrollen för en gångs skull. Många läckerbitar att titta på med ;-). 7/10.
Boat trip klockren komedi , 10/10 !!! Och sen The invention of lying 7/10 ganska kul ibland men i slutet blir det lite segt. Prince Of Persia 9 / 10 Jättebra film, om en kille som bor i slummen i Persien. Som av sin modighet blir adopterad till kungens familj. Äventyr, Action tror jag att det räknas som, ni som kört spelen vet vad jag pratar om.
The Shawshank Redemption Ja vad var det som gjorde den bra? Den har allt, även förstaplats på imdb. Såg den då det var så länge sen sist jag såg den.
Inception, 10/10 Jäkligt tung rulle där man inte bara kan sitta och titta utan också behöver tänka en del för att fatta vad de egentligen håller på med när de strular med folks undermedvetna i deras drömmar. Filmen är skithäftig där de som drömmer kan bygga sin egen värld genom att bara tänka på det dom vill bygga..
Takers 2010 Grym action rulle med T.I och Chris Brown och Paul Walker. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Känslig film för dig tydligen. Sen vill jag påpeka att jag verkligen inte håller med dig. Jag tycker om smarta filmer där pusselbitarna faller på plats i slutet och det ansåg jag att den här gjorde första gången jag såg filmen. Sen tycker jag verkligen inte om varken Donnie Darko, Fight Club, 2001 och ej heller The Beatles eller Ondskan, så dra inte alla över en och samma kamm är du snäll. Bara för att du har en steriotyp till vän någonstans som gör det, betyder det inte att alla som tycker om The Shawshak Redemption gör det. Om du undrar hur unik jag känner mig när jag tycker om The Shawshank Redemption, så känner jag mig inte unik, men det är inget jag strävar efter när jag tycker om den filmen. Jag tycker bara om den, punkt. Övriga filmer jag anser vara värda att se för att de är underhållande hela vägen in i slutet är: The Lawabiding Citizen, Chaos, The Inside Man, Flawless, The Fourth Kind m.fl. OnT: Senaste filmen Saw VII (eller Saw 3D). 4/10 Den gav vad man förväntade sig men inget mer. Är väl rätt avtrubbad av blood and gore, så inga dödsscener (tror inte det räknas som spoiler ) kändes realistiska. På min skärm hade dessutom blodet en helt ny röd färg, nästan rosa, vilket var trisst.
Little miss sunshine. Var bättre än jag trodde. Familjen var riktigt dysfunktionell, farfar som snorta kokain, grabben som inte hade sagt ett ord på 9 månader, morbrodern som hade försökt begå självmord. 9/10
Att komma med ett förfabricerat inlägg om hur nyckeln till frihet är svennebanans favorit är väl om möjligt än mindre unikt då ? Den här tråden handlar inte om att vara unik eller att se filmer som 5 andra personer i världen sett varav 4 är recensenter som höjer den till skyarna för att det är en stumfilm från 1954. de flesta filmer idag har en klar story. Ondska och det goda har en klar kontrast. Om man inte uppskattar en film som andra tycker är bra så är det helt ok. Dock klankar man inte ner på den personen ifråga. Fö har Frank Darabont gjort andra mkit bra filmer såsom gröna milen och the mist som påminner väldigt mkt om nyckeln till frihet. Håll er till topic