Kingsman - grymt underhållande rulle. 4, 5/5. Mer valuta för pengarna är svårt att hitta på biograferna just nu.
Left behind. En thriller där plötsligt massa människor försvinner ur kläderna. Lite trist slut men annars väldigt bra. 4/5
Är det Nicolas Cage-versionen eller den äldre varianten? Oavsett vilket låter det som en helt annan film än den jag såg, jag skulle kvala in den som en av årets sämsta, 1/10 på sin höjd. Senare jag såg var Kingsman: The Secret Service. En mycket underhållande rulle, kul att se Colin Firth i en rejäl fight, det har man inte sett sen Bridget Jones Dagbok. 8/10 gentlemen.
Såg precis Jupiter Ascending . Jag var sugen på en scifi och fick behovet mättat. Det var väl vissa grejer som var lite löjliga och annat jag tycker kunde varit bättre. Hur som helst en okej actionflick som jag ger 7 av 10 planeter.
Jag såg Jupiter Ascending här om dagen. Bra, men lite långtråkig. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Imdb säger http://www.imdb.com/title/tt0087597/?ref_=nv_sr_1 Själv såg jag Automata som får betyget 6/10
Theory of Everything - 11/10. Det var många gånger man blev tårögd och bara helt stum av briljerande skådespelare.