Håller med. Det är inte så mycket action i dessa. Nu har jag inte den fjärde än, Sjukhusmorden eller vad den heter. Och det lär inte bli bättre utan Gunvald
Taken 3, 8 pistoler av 10. Bra action men inte lika som ettan. Interstellar, 9 rymdskepp av 10 Ikväll blir det Fast & Furious 7!
Tracers (2015) Såg den (ytlig som jag kan vara...) pga. Taylor Lautner. Helt ok men inte mer. 5/10 Jag gillar se honom i lite actionrullar men tyckte mer om Abduction, kanske för den påminde mig om Bourne. Trevligt ögongodis oavsett.
Fifty shades of Grey. En riktig mellanfilm, varken bra eller dålig. Så har ni inget att se och behöver fördriva två timmar, då kan ni eventuellt se den. Förstår verkligen inte det stora med denna filmen, tillför absolut inget till filmvärlden! Betyg 2/10.
The Wedding Ringer. 4/5. Tror alla vet hur det är ibland, man kollar en rolig trailer och filmen verkar bra men när man väl ser den så är den riktigt usel. Hade lite samma känsla inför The Wedding Ringer men den överraskade väldigt positivt. Rolig typ rakt igenom och sköna skådespelare. Hade dock gärna sett ett annat slut men en bra och rolig komedi, som det ska vara.
gunman 5/10 som alla andra. tidvis seg tidvis snabb(handlingen främst) vilket inte enligt mig är skönt
Fifty Shades of Grey Glad att jag inte såg den på bio. Fy helvete så pinsamt det hade varit. Hemskt var hårda (mjuka?) folket är på IMDb. Sett mycket och den är absolut inte så dålig som betygsättarna på IMDb påstår.