Focus 8.5/10 Gillade denna vääääldigt mycket! Kan inte säga mer då det känns som om att jag spoilar då [emoji14] Bara att titta folks! Rekommenderas varmt.
Less på skitvädret regnar ju bara ; ( Men å andra sidan en perfekt film kväll. Så slog på Nu är det jul igen med Tim Allen. Ettan och tvåan är underbara. Betyg 9/10=/
Såg terminator genisys för någon dag sedan. Gick från bion med blandade känslor. Den är bättre än de tidigare uppföljare som kommit efter film två men terminatorn som Arnold spelar är bara löjlig. 6.5 av 10 CPU:er
såg på filmen stung då jag och min sambo är lite för stora skräckfilmsfanatiker och då gärna av skalan b-film. En film som handlar om getingar som fått i sig nån form av egenmixad superödningar blivit stora och sen sticker andra människor och djur och växer inuti dom och blir gigantiska. Ja ni hör ju själva vilken fantastisk film detta är Lite humor...mycket b-känsla.... 6/10
B skräckisar är det bästa dom finns wrong turn är mina favoriter i den kategorin Såg själv insidious chapter 3 som verkligen kändes b. Hatar att det i 90% av alla skräckfilmer finns en punkt där de går från läskiga till löjliga eller i vissa fall blir en jävla scifi rulle. Vanligtvis när de visar monstret, spöket eller vad det nu är.
Marco Pantani: The accidental death of a cyclist riktigt grym dokumentär om Pantani. Hittade den av misstag på Netflix. Kul med nostalgi nu mitt i Tour:en och nästa vecka kommer dom första bergen... Längtar.
Ja nu känns det som man kunnat få tag på de första 3 från sista serien jäkligt snabbt undra när nästa kan komma upp, hoppas snart iaf
"Johan Falk - Lockdown": Digitalt köp 23 juli. På DVD, Blu-ray och hyr 10 augusti. "Johan Falk - Slutet": Digitalt köp 6 augusti. På DVD, Blu-ray och hyr 24 augusti. Det håller jag med om
Black Water (2007) Hade inga höga förväntningar men den var rätt bra ändå. Mer realistisk krokodilfilm har jag nog inte sett. Inget överdrivet. Samtidigt blir man väldigt frustrerad över det faktum att det känns mer hopplöst utan något... mirakel. Att filmen dessutom ska bygga på "true events" gör det ännu hemskare.
Även om Seth är riktigt skön så saknar jag Kinneman lite grann. Men oavsett det bästa Sverige kommit ut i filmväg så det är tragiskt att dom lägger ner.