Ja men det går riktigt bra för Kinneman nu är sjukt sugen på att se Suicide Squad borde ju komma i sommar
Tänkte se Insurgent eller den gamla i dagsläget, Kingsmen ikväll om inte frugan tvingar mig att se The Longest Ride Sett några av dom?
Insurgent har jag också tänkt att se verkar grym, Kingsmen är jag inte mkt för tyckte den var sådär, jag tror jag ska se nått avsnitt av Peaky Blinders, en ny favvoserie om nu frugan tillåter det
Vilket är helt sjukt när den är färdig producerad, jag trodde väll inte nu i sommar men till vintern iaf
Är helt enig med dig. Det blir inte mindre frustrerande när trailern släpps redan nu. Förhoppningsvis glömmer filmbolaget att stänga kassaskåpsdörren så den råkar läcka ut [emoji6]
Jag älskar genren, men just den här filmen var ett fuskbygge utan dess like. Filmens tempo var ur balans, manuset och regin lika så. Skådespeleriet var bitvis väldigt plågsamt att se. Jag uthärdade eftersom att jag ville se fortsättningen på den första filmen, som var skaplig och lade en bra grund för en sevärd franchise.
Hur vet du att den är helt färdig? Det var inte tänkt att trailern skulle släppas. Fast eftersom någon på Comic- con fick för sig att filma och läcka massa från den så beslutade de sig för att släppa den ändå. :-) För mig låter det konstigt att den skulle vara klar och att de ska vänta till 2016 bara för att. Såg förövrigt Run all night härom dagen. Typisk Neeson rulle, varken bra eller dålig. Joel Kinnaman alltså, jävlar så duktig han är!