Filmen är inte klar. Det var bara ett par veckor sedan de fortfarande filmade, sen allt effektarbete på det. Warner har färdigställt en 3 minuter lång trailer, det innebär inte att filmen är klar.
Nej filmen är såklart inte helt klar, det ska klippas, läggas ljud, promotion och whatever man gör men den är färdiginspelad och jag tyckte det var långt kvar tills den hade release bara, thats it.
Fast and Furious 7. Årets actionfilm. Längesen jag såg en sån bra action film med massor av action av sitt slag. Måste ses. Hoppas det blir en 8 nästa år.
Exakt, sen ska den schemaläggas i en slot där den inte konkurrerar med andra stora filmer för att maximera inkomst. Pengarna styr, hade de trott att de skulle tjäna mer pengar på att släppa den tidigare så hade de gjort det.
Precis så sjukt många parametrar som styr ett stort filmsläpp, men du måste ju hänga med om att det är väldigt tidigt att släppa trailer.
Tycker du verkligen det? Ok att det var lite oväntade saker men jag är rått less på den lätta kvinnliga förförelsen i dessa filmer alltid ska vara så avgörande.
Vill slå ett slag för "The Way" http://m.imdb.com/title/tt1441912/ Valde den bara lite random på Netflix och skulle slö titta, men visade sig vara riktigt bra! Filmen är väldigt lugn, handlar om en pappa som ska vandra en vandringsled sonen inte klarade. Ingen action eller komedi utan ett väldigt lugnt tempo filmen genom där man får följa honom genom sin vandring, fruktansvärt bra! Resulterade i att jag och en vän bestämt oss genomföra samma vandring!
Terminator Genisys 6/10 Kändes som en ända upprepning av vad man redan tidigare sett det roligaste med hela filmen var när Arnold försökte le!
Såg Chappie nu på morgonen, inte alls så dåligt som recensioner ger intryck av. Helt perfekt film att slötitta på, godkänt med andra ord, 2 av 5 robotar