Nordvest - Dansk Scarface-liknande film. Nja. 6.5/10 pistoler Sword of the stranger - Anime med svärdsmän. Jodå, välgjord och bra. Men storyn föll mig inte riktigt i smaken. 7/10 katanas
Spectre. Bra för att vara en actionrulle, men det är väl precis så det är. Den där känslan av "Bond" finns inte kvar längre tyvärr vilket jag saknar. Förtextscenen plus slutscenen var det bästa med filmen. 7/10 Dry martinis.
The Man From U.N.C.L.E - asbra film! Riktigt snyggt gjord och underbart ljud. Speciellt själva soundtracket. Dem hade nog mastrat om låtarna och gett dem mer bas för lyssnar man på dem i original så låter det inte lika bra Stabila skådespelar insatser och ett underbart slut. En perfekt lättsam spion action. Håller den lika högt som Kingsman Betyg: en väldigt stark 8 av 10 hulle6 moto x play tasche
The Revenant - Leonardo och Tom Hardy dominerar. En annorlunda film som ändå är riktigt riktigt bra! 8/10 björnar. The man from U.N.C.L.E - Riktigt bra rulle. 7/10 agenter.
Spy (Som jag förövrigt sett innan, men lättsam komedi rulle med en annorlunda Jason Statham) 3½ / 5 Spioner
The Revenant blev det ikväll på stans nybyggda biostad med det bästa inom bild och ljud. Bra film och bra biostad.
+1 Vanligtvis är jag inte mycket för såpass långa filmer men denna flöt på fort ändå tyckte jag. Riktigt bra insats av både DiCaprio och Hardy.
The Best Of Me. Tung film. Väldigt fin och romantisk, men väldigt sorglig också. Inget man ska se om man redan är deppig men den var rätt bra ändå. 7.5/10 rosor
Angående "The Revenant", är det ingen mer än jag som önskat lite mer bakgrunds historia. Istället blev det en väldigt lång film om hämnd (<--- Spoiler?) Men senaste filmen är "Beck - Steinar", tyckte den var bra, lite tomt utan Gunvald, men inte den sämsta Beck-filmen. 7 / 10 Beck(ar)
Gillade inte heller filmen eller den var godkänd men fick ingen wow känsla. Vet inte var det var men kändes som inget hände mellan början och slutet, där slutet var lite av en antiklimax också.
Beck - Steinar, helt ok men saknaden av Persbrandt är stor. 4 av 10 husvagnar. Jurassic World - 7 av 10 dinosaurier. The Martian - Matt Damon = Weltklasse. 9 rymdfarkoster av 10.
Blue Mountain State: The Rise of Thadland Haha fan vad man längtat. Kan inte direkt säga att jag är besviken över det man åstadkommit då filmen är backad via Kickstarter, men inte fullt lika bra som serien men så sjukt kul att se hela gänget tillsammans igen. Blir att drömma om en fjärde säsong på typ Netflix eller så. 7/10 Goats!