Har Venom dykt upp på piratbukten nyligen? On Topic: Mortal Engines Jag är kanske lite lätt att vinna över med tanke på att jag suktat efter något nytt och stort i många år. Fantastisk värld, härlig historia men ett par karaktärer som var lite märkliga, eller felcastade kanske. Men överlag ett härligt matinéäventyr.
Venom finns ute å snurrar, piratbukten vet ej men övriga privata sidor ja, finns ändå upp till 4K kvalle. Helt okej rulle. Peppermint - riktigt trevlig actionrulle som där en kvinna tar kommando å kör järnet. 4 av 5 pastiller
Legat på "att se listan" en längre tid, nu ikväll blev det äntligen av. Både mina och polarens förväntningar var höga efter första filmen.. Alldeles för höga märke jag ganska snabbt. Kan sträcka mig till 3/10 och kan inte rekommendera den alls.. The Equalizer 2 (2018) - IMDb
Aquaman Helgalen resa ner i havets djup. Typ Star Wars på speed och under vattnet. Förväntade mig massa dåliga specialeffekter, men höll ihop riktigt snyggt.
The Meg Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Skämt åsido, det gick att se men inte mer tyvärr. Hade inga höga förväntningar dock, bara lite nattunderhållning.
Spider-man: Into the Spider-verse Wow. Jag hade hört gott om denna i förväg, men blev ändå positivt överraskad. Riktigt rolig, riktigt snygg med en läcker stil på designen och animationerna. 5 av 5 Peter Porker.
Kul att det är tillbaka typ 10 år senare. Minns att jag hade "Return to House on Haunted Hill" på HD DVD som var interaktiv med flera möjliga spår för handlingen.
The Hurricane Heist Någon sa att denna var bra, jag tror jag blev lurad för det var kanske den värsta skiten jag sett på flera år. Om jag bara kan komma ihåg vem det faktiskt var som rekommenderade den så ska jag ställa den personen till svars. 1/10. Skräp.
Wind River, en thriller som imponerade på mig. Satte igång den utan förväntningar och den växte och växte och till slut kunde jag inte sluta titta förrans den var slut. Googlade den efter och såg att den hade höga 7.7 på IMDB. Han Solo, helt okej. Inte lika bra som dom andra men ändå helt okej.