Såg nyss Aladdin, 2019 versionen. Tyckte den var okej, inte lika bra som det tecknade orginalet men fick mig några skratt ändå. Sevärd som slötittande men inte för någon filmentusiast kanske. 6/10 skulle jag ge den.
El Camino, avslutet på serien Breaking Bad. Ett måste att se om man följt serien men annars är det inget att se. Filmen i sig driver handlingen framåt men har enligt mig på tok för mycket tillbakablickar som utfyllnad pga något fattigt manus. Betyg 4/10.
Heavy Trip (2018) Finlands minst kända metalband drar på roadtrip till Norge för en spelning. Inget går som det ska. 4/5.
För en handfull dollar (1964) - IMDb är en riktigt bra westernfilm med clint eastwood, den filmen kan man se om och om igen. : )
Jag gillade den skarpt, den var filmad på ett riktigt obehagligt sätt, om man kan säga så. Jag såg den gamla filmen med Chevy Chase dagen innan, det var viss skillnad.
Kameraföringen är magisk. Nästan bättre än 1917 filmen. Speciellt jakt scenerna. Annars rätt hjärndöd action
Perfekt rulle som gör att man kan bara sjunka in i en film och glömma bort dagens/världens problem för en stund. Skönt!
Jag sov igenom halva filmen. Det jag såg var rätt så bra. Men min fru som såg färdigt filmen tyckte den slutade lite dåligt.
Den slutade lite tragiskt utan att säga för mycket för dom eventuella som inte sett den än men ska se.