The Misfits: The Misfits (2021) - IMDb Ska vara en kriminalkomedi, men funkar inte. Ger den två stjärnor av fem. Renny Harlin får mest göra B-filmer numera.
Carter.. Vet inte om man var för trött.. Men inledningsvis kändes det som en mix av Matrix/Crank och ngt mer.. Dock stängdes den av efter 30 minuter och jag ger den betyget 2/10 hundben.
The Gray Man på Netflix. Perfekt rulle på flygresan, slog ihjäl 2 timmar på ett skönt sätt! Ikväll blir det Prey, ska vara en bra variant av Predator filmerna
Nobody på ViaPlay - mest som någon av de sämre John Wick när man hade hoppats på lite story à la A History Of Violence.
Everything everywhere all at once Den bör alla se! Vilken fantastisk film! Men vad annars hade man förväntat sig från dem gjorde Swiss army man.
The black phone, helt okej! Gone in the night, över förväntan denna hade man gärna sett på bio om den gick.
Top Gun: Maverick Över förväntan må jag klart säga och den tåls helt klart att se fler ggr. Top Gun: Maverick (2022) - IMDb
Top Gun: Maverick har även jag sett, var över förväntan. Tycker det var lagom mycket action och just action scenerna var riktigt välgjorda. Lagom mycket nostalgi och throw backs till originalet. 4 av 5 Ray-Bans
Såg precis Nope. Nope (2022) - IMDb Verkar vara en vattendelare, men jag gillade den. Dock var väl slutet i (vanlig ordning nu för tiden) lite sisådär.
Samaritan https://www.imdb.com/title/tt5500218/ Ger den nog som imdb, 6/10 Lite blandade inslag, lite rörig ibland men gick klart att se.
The Couirer på TV: Ironbark (2020) - IMDb En spionhistoria, ger den 5 av 5 stjärnor. Välgjord och trovärdig.