Harry Potter och dödsrelikerna. 10/10 Mycket bra film. Alla frågor man har haft genom filmerna blev besvarade i denna filmen, mycket bra
Hackers (1995) 7/10, hade nog blivit 5 eller 6 om det inte vore för den sköna nostalgin och det episka soundtracket. En av de mest underhållande hackerfilmerna som någonsin gjorts.
Black Swan - 4/10 En film som har blivit extremt rosad av kritiker och har dessutom över 8 i ranking på IMDb, men jag kan inte riktigt se varför. Tyckte den var lite långtråkig och balett är inte min favoritdans direkt, kanske därför jag inte uppskattade den. Slutet var väntat, hela filmen rätt förutsägbar men fick ändå en att rycka till lite ibland. Portman spelar väldigt bra därför klarar den sig ändå med knappt godkänt betyg. Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Mars Needs Moms. Datoranimerad film, väldigt barnslig och ganska uppenbart gjord med 3D i åtanke. Inte bra på något vis alls. Inte ens CGI:n var något vidare. Undvik. 4/10.
District 13 Absolut bästa filmen på länge! Våld, fighting, free running. Tre saker som gav denna film en klar 10, av 10.
Såg den för massvis med jättelänge sen, och vad jag minns så var den riktigt bra. Man kanske ska kolla på den igen..
Gör det By the way, senaste filmen jag såg, var District 13 Ultimatum, fortsättningen på ettan. Jävligt bra den med, 10/10
Måste säga att Death Race 2 är en av de sämsta, halvdana uppföljare jag stött på. Men smaken är som baken antar jag. Min senaste: Rango (2011) Jag hade rätt låga förväntningar på denna, mycket tack vare den första trailern som bara fick den att framstå som tråkig. Sanningen var en helt annan - riktigt bra film, massor med fantastiska referenser till andra filmklassiker och ovanligt snygg. Betyg: 9,5/10 Trailer: <iframe width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/tH8xW8mF-AI?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Kollade precis på Sucker Punch. Har väldigt blandade känslor, och kan verkligen inte bestämma mig för om den var bra eller riktigt dålig. Sucker Punch (2011) - IMDb