Cidade de Deus (Guds stad) Nr. 18 på IMDb's topp 250-lista, alltså givetvis väldigt bra. Sann historia, vilket alltid gör det bättre tycker jag. Liknande filmning som i Slumdog Millionaire, men bättre i min mening. Väldigt sevärd Sent from Noah's Arc
Nice har Human Centipede 2 liggandes...drar mig från att se skiten. Dock har jag Real Steel blu-ray på G, ska bli en intressant film Såg A lonely Place to Die on, kass.......kass!! Sniper 1.... buuhh!
Never Back Down 2: The Beatdown (2011) - IMDb 10/10. En extra bonus var att Michael Jai White var med i den. Riktigt grym skådespelare!
con air 9/10 mycket bra ation rulle med mycket fart hela tiden har någon bra tips på bra ation rullar eller komedi rullar? eller kanske både i en?
Eternal Sunshine of the Spotless Mind Höjdarrulle. 7/10 Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - IMDb
Tinker, Tailor, Soldier. Spy. Den har 7.7 på imdb och jag kan inget annat än instämma. Ett flertal av Storbritanniens främsta skådespelare trängs på duken och stämningen är tät nog att ta på.
Crazy Stupid Love riktig rolig komedi ja som inte brukar se kärlkes komedier gillade den, över förväntan 8/10