God Bless America Haha vilken jävla skön och klockren film. Precis vad jag behövde, lite bashande på allmänheten. 8/10 - Mer än sevärd.
Såg Hunger Games och visste inget om om den innan jag såg den, men insåg snart att det var typ en remake/kopia på den Japanske filmen Battle Royale som är mycket bättre dessutom. http://www.imdb.com/title/tt0266308/
Nja. Den bygger faktiskt på en bok (böcker?) med samma namn. Senaste jag såg var Pineapple Express. Den bästa stonerkomedi jag har sett. Den har allt.
Iron Sky Den absolut bästa Rymd-Nazi-filmen jag någonsin sett! Visst hade den lite problem med berättandet och satiren var väl stundvis lite over the top. Men en helt klart underhållande filmupplevelse.
Inception för andra gången, och den var nog dubbelt så bra nu. Ett mästerverk. Sent from my LT15i using Tapatalk 2
Warrior. 8/10 Ikväll blir det Kill List som jag lånat hem från jobbet i brist på annat. Möjligtvis filmen Way med Martin Sheen om den levereras till oss idag. (Import då den inte är släppt i Sverige) Alla som tycker om att vandra el liknande bör kolla upp denna. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag såg I Spit on Your Grave igår. Den fick 6,3 av imdb, men tycker faktiskt den är mycket bättre än så! Riktigt brutal!
Gick väl precis upp på biofraferna om jag inte minns helt fel. :-) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Går upp på bio de 18:e men jag hade turen att få tag på biljetter till förhandsvisningen i Lund igår. Som extra bonus så var regissören där och berättade om filmen och svarade på frågor. Mycket intressant.
Låter sweet det. Såg att den visades på Cosmonova i Stockholm igår, dvs IMAX. Hade varit grymt att se den då. Dåligt uppdaterad s jag är missade jag självklart detta. Såg Tower Heist och Kill List igår. 6/10 till båda filmerna.
A tale of two sisters. Koreansk skräckfilm, var tvungen att passa på när jag är utan sambo inatt :-). Redigt bra film, många frågetecken men det är typiskt korea. Man blev skrämd iaf :-) Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk 2