Promethius. Blä Vissa scener fick en att tänka på Alien (1979) men annars var de mesta hemskt, tamt, utvattnad, dålig cgi, hemska skådespelare. Corporate-bruden var skön att se på med jävligt kass prestation. Betalade 189kr* men önskar ingen annan att spendera dessa pengar. *bredbandsavgift.
Såg precis Looper och måste säga att den var awsome! Stor överraskning. 9/10 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Bio, resident evil retribution 3d. Bra! 8/10. Lite lustig skruv på slutet som vanligt Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
The Magic of Belle Isle 6,5/10 Morgan Freeman är bra, som alltid. Men jag hade nog förväntat mig mer.
Doom. Denna film har bespottats av många och av lika många anledningar men nu när jag ser den för tredje gången så slår det mig att stora delar av filmen är ren fanservice men det krävs att man tittar efter det.
The Flowers Of War Tung film, man blir inte munter efter den. Riktigt bra! Men usch vad hemskt när t ex de två flickorna hamnar i soldaternas händer den slutar ju dock lyckligt och bra. 8/10 Legend of the fist - The return of chen zhen Såg jag häromdagen. Den var riktigt fet! Gillar ju kampsportsrullar och asiatiskt. Det här var en välkommen variation på temat. Kan man säga samma snubbe som spelar Ip Man och han är riktigt bra tycker jag. 9/10
Johan Falk: 107 Patrioter jag gillade denna film jag skulle ge 8/10 för att vara en svensk film alla verkar se denna film
Håller med, riktigt skön rulle. Johan falk serien är bland det bästa svenska filmindustri har producerat. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2