http://www.imdb.com/title/tt1277953/ Madagascar 3: Europe's Most Wanted 9/10 som dem andra roliga och har bra budskap!
Johan Falk, 107 patrioter. Joel Kinnaman levererar igen även om han inte var med så mycket i denna. 8 kameler av 10.
Abraham Lincoln: Vampire Hunter - 8/10 Mycket bra film, trodde inte alls den skulle vara så bra som den var
Taken 2. Mer av samma sak. Kul, men inte så djup story precis Skickat från en Xperia Arc i dödsryckningar.
Madagascar 3. Meh. De två första filmerna var för all del inte så bra heller, men tredje filmen är betydligt sämre. Inte ens speciellt lyxig animering, kändes tvärtom ganska billig. 3/10.
Virus (1999) Tack vare Netflix så såg jag denna gamla rullen som jag senast såg runt år 2000. Den är verkligen riktigt usel - 2/10
Mörkt vatten - En svensk thriller som är helt ok. 5/10 kameler. Helena Af Sandeberg bjuder lite på naket ögongodis
tips på bra filmer? ska på "lan" kväll där vi ska bland annat se film så filmer som är bra, gärna roliga komedier och ation filmer. saker som jag inte vill ha: horor/skräck/"splahs filmer"(som saw m.m) så lått tipsen flöda
Finns ju otroligt många bra filmer skrivna i tråden redan.. Det är bara att välja! Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2
I Rymden Kan Ingen Höra Dig Skrika Det är inte ofta jag rekommenderar svenska filmer men denna var absolut sevärd. Extremt charmig liten film. 8 rövburgare av 10 möjliga.