Tack för den spoilern :/ Såg Falk 107patrioter ikväll och den var väl sådär. Får en 6av10polisdonuts. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Fast i slutet på 107 Patrioter så...: SPOILER. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Så farligt var det väl inte. Precis som nån skrev efter så drog ju Kinneman....väntat juh men tråkigt
Såg The Amazing Spider-Man. Blev ganska besviken, kändes oengagerande och Parker kändes överdrivet awkward ibland. Jag menar, t.o.m Tobey hade mer way with the ladies. Skickat från en Xperia Arc i dödsryckningar.
sett The Expendables 2 7/10 bra ation men ingen bra story... Chronicle 8/10 rolig men som vanligt blir den lite överdriven...
the avengers, action genom hela filmen, inga bra dialoger, inte riktigt min typ av film. 4/10, den får 4 istället för 1/10 pga snygg cgi, inget mer.
Jo, helt klart. Men det slog mig när jag skulle lägga mig - Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Drog en spoiler på det då jag hatar att läsa något sånt i reviews etc, även fast det inte är en spoiler så kan det ruina ganska mycket för mig blir typ inställd på att det ska vara så, även fast det inte alls behöver vara så. ^^
Aldrig riktigt gillat filmerna men den nya får 7/10, den var rätt rolig ibland Skickat från min LT26i
Såg Prometheus, Alien och Alien 2 (i den ordningen). Prometheus står bra för sig själv, lämnade världshistoriens största cliffhanger typ. Ser fram emot tvåan. Alien och Alien 2 var fantastiska. Jag satt på nålar hela tiden, speciellt i tvåan. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
The Savages, dålig ibland och bra ibland, men mest bra! Lite halv rolig också 7,5/10! Sent from my super fast Prime filled with beans.