Dredd 3D Manuset väldigt tunt, men vilken uppvisning i filmskapande - snygg regi, snyggt foto, välklippt och hyggligt välspelat av alla inblandade. Rekommenderas.
Kommer ihåg att jag blev totalt förälskad i originalet när jag såg den första gången. Är väldigt sugen på att se den nya också, inte i 3D dock. Det är fan djävulens påfund! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Ska se den på tisdag! Ska bli riktigt nice! Blir bjuden på käk och bio, får passa på och njuta, det händer inte varje dag
Nämen, precis som mig igår alltså! Måste tyvärr säga att de två filmerna innan med craig var bättre! Jag hade alldeles för höga förväntningar.. men 6/10 iaf :-) Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Nu missförstod du mig; jag menade att Stallone var allt annat än hårdare än MegaCitys hårdaste snut är i serie-format.
Aha. Ja jag vet inte, har inte läst dem, men tyckte Judge Dredd var rätt hård lär man var 12 åtminstone Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
6 av 10? Då är den iskall juh Håller tummarna och hoppas att jag gillar den. Bond var ju en idol när man var liten så borde gilla den
Nya bond - skyfall dvs. 7/10, helt sevärd rulle att gå på bio men vadfan var all action!? Fanns ju knappt :/ Förra bond var bättre.
6 bullet med våran klass-skådis J-C Van Damme eller hur det nu skrivs. En bra b-rulle som får 5/10 kameler.
Såg Taken 2 med thai sub tillsammans med min flickvän här i Bangkok. Tyckte den var okej men föredrar Taken. Gillar man den första tycker jag åtminstone man kan ge denna en chans. Ger den 6.5/10 i betyg. Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2