Vikings s03e06. Väldigt bra avsnitt, Floki [emoji16] Trevligt att det blir en till säsong (4:e) av serien.
The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst Dokumentär om Robert Durst, en rik son till en av New Yorks mäktigaste fastighetsägare som haft ett minst sagt brokigt liv. Mycket intressant - finns på HBO Nordic o ni tror på att betala för er.
Tycker inte säsong 3 har varit mycket att hurra för men Gustaf Skarsgård leverera ju som bara den i serien.
Absolut [emoji106] Jämför man med säsong ett och två så var de bättre så här långt. Men serien som helhet än så länge är mycket bra. Samt Gustaf levererar som du nämnt [emoji106]
Haha ja det var så klockrent. Jag var tvungen att titta på Talking Dead efter också, kunde inte få nog Btw, finns 1 minut extra avslutning som inte fanns med i de flesta releaserna. Glöm inte kolla den
Ska prova 2 nya ikväll tänkte jag The Lizzie Borden Chronicles American Odyssey Får se om det är något att ha.
Episode 1-3 av Powers. Serien handlar om en fd superhjälte som blivit av med sina krafter och istället jobbar som polis. Jag tyckte bättre om avsnitt två och tre än det första så jag planerar att se vidare än så länge.