Säsongsfinalen Twd s05e16. Tyckte avsnittet var aningen segt tills de sista 15 minuterna. Helt fantastiskt bra avsnitt och sättet de vävt in början av serien på nytt blir helt fantastiskt bra. 10/10 odöda
Jag har dragit igenom falling skies säsong 1-4, De 2 första säsongerna var grymma men sen så ändrade storyn riktning till det sämre.. Men jag längtar ändå till femte och sista säsongen 28:de juni.. Och imorgon är det äntligen dags att se premiären av GoT Säsong 5 !!
Bläddrade runt på tv och såg band of brothers på tian, fick plötsligt lust att se hela igen. Lätt en av de bästa någonsin
Game of thrones E01 såklart, håller mig även fast jag vet att hela säsongen är läckt typ Jag har sett säsong 1 av the last ship som mycket väl kan bli det "nya" TWD, men istället för Zombies så är det en Pandemi som är hotet http://www.imdb.com/title/tt2402207/?ref_=fn_al_tt_1 . Sist men inte minst S02E01 av Silicon valley!
Silicon valley s02e02. Bra avsnitt med ett typiskt Mike Judge slut. Vikings s03e09. Lite si så där med avsnittet, känns att säsongen är så gott som slut.