Har sett hela S01 av Daredevil, grym serie Speciellt för att vara en "superhjälteserie" Som Leo83 säger
Brickleberry säsong 3. Gapflabbar rätt igenom alla avsnitten, man driver med feminism, hillbillies, abortkliniker, och en massa annat. Och har rating M for mature audience, dvs inget för era barn.
Senaste avsnittet av Undateable. Man sände avsnittet live på TV vilket är lite annorlunda för en sitcom, först på East Coast och sen för West Coast. Bjöd in många gästskådisar som typ hela casten för Scrubs, Victoria Justice och Ed Sheeran. Grymt kul faktiskt!
De 3 första avsnitten utav "The messengers" Den är riktigt bra enligt mig.. Men jag vet inte om jag kommer att se resten av S01 För att jag fick nyss veta att de kommer att lägga ner den efter S01. http://www.imdb.com/title/tt3513704/episodes?season=1&ref_=tt_eps_sn_1
Bra season finale av The Blacklist! Ska bli mycket intressant att se vad säsong tre har att erbjuda i höst. Ska ju enligt Boone bli ganska förändrat men med hela casten kvar iaf!
Så länge det inte blir en Lost-grej med allt för utdragna saker så håller jag helt och hållet med dig