Säsong fem är det som drar igång snart! -- Såg piloten av Complications nyss. Verkar riktigt lovande!
Orange in new black Senaste säsongen, vet ej vad jag tycker händer verkligen inte mycket men skådisarna gör att att man ändå tuggar sig igenom.
I brist på annat kanske det kan fungera då [emoji53] Sitter och sympatitittar på orange is the new black säsong 3 med sambon. Tror jag avlider snart. [emoji20] Förstår inte vad folk gillar med serien, helt galet kasst fängelse och trista karaktärer. När sonens förskola är hårdare och har mer regler undrar man vad i h*lvete skaparna tänkt med! Trams!
Bara sett tre avsnitt än så länge. Ok tidsfördriv men inte överdrivet spännande. Fick börja se något annat medan jag väntar på nästa säsong av Teen Wolf och The Fall. Att det är en gammal serie har ingen betydelse. Vet inte hur många gamla serier jag ser (om och om igen).
Kanske ska ge det en chans framöver. En serie jag kan se om och om igen är Red Dwarf, helt fantastisk brittisk serie!
För min del började serien redan i gropen och den blev bara djupare [emoji16] Spånar vilt nu; Kan det vara samma "typ" av personer som tittar på oitnb som följde Gilmore Girls? Känns lite som samma målgrupp [emoji53]
Som indika skriver så är den till som tidsfördrift, något att se när du plöjt allt annat alternativt på sommaren när allt är pausat. Jo när man blev förvånad och undrade över vilken serie du syftade på, så har det stor betydelse, därav frågetecknet. Hade ju kunnat vara en ny serie med samma namn.
Tycker sämre och sämre Om NBC Hannibal är nerlagt! http://www.imdb.com/news/ni58723805 The Last ship S02 började dock idag! så det blir första avsnittet ikväll