Undateable, premiären av säsong tre. Kul att man kör live alltså. Lite improv här och där samt vissa saker som andra i casten inte vet om ska hända osv. Ingen annan sitcom som har gjort något sånt tidigare iaf vad jag vet.
Sett hela säsong ett av empire och nu de första tre på säsong två. Över förväntan och än så länge en bra serier.
Enda hela serien jag sett är The Prison Break. Avbrutit Game of Thrones i säsong 2, The Walking Dead i säsong 4. Nu kollar man lite på Narcos, väldigt underhållande. Får se om man tar upp TWD och GoT också..
The Last Kingdom avsnitt ett och två. Sevärt. Serien handlar om en ung grabb som ser sin far dödas av vikingar. Han blir tillfångatagen och uppfostrad som en son av en vikingahövding. Vi hoppar sedan 15 år framåt i tiden och får se när den numer vuxna pojken bevinttar sin adoptivfar bli mördad av andra vikingar. Han ger sig ut för att hämnas och samarbeta med engelsmännen för att ena riket. Serien påminner i mångt och mycket om Vikings med den stora skillnaden att fokus inte ligger på hedniska ritualer och andra kulturfenomen. Tempot är högt men inte för högt. Våld är frekvent förekommande men ingenting är överdrivet. 8 av 10 specialbeställda svärd.
Bättre eller sämre än Vikings då? Gillade inte Vikings alls men själva konceptet gillar jag, kanske den här e värd en chans
Den är bra men jag har svårt att ge en rättvis jämförelse eftersom jag bara sett två avsnitt av denna och alla avsnitt av Vikings. Jag tror å andra sidan att den här kommer att hålla länge. Fick ett riktigt bra intryck och vill se mer
Har sett 5 avsnitt av Heroes reborn. Långt ifrån lika bra som den första serien men sevärd som slötittar serie.
Småkollat lite på CSI: Cyber senaste dagarna. Ganska trist överlag dock, med huvudrollen är som är en total torrboll. Hade nog blivit galet mycket bättre med en annan skådis där. Annars ska vi sätta tänderna i Mr. Robot ikväll. Inte hunnit med det tidigare.
The Nanny Kollar när det går på TV trots att jag redan har sett alla säsonger. It never gets old! Samma med Friends.
Ja, vad hände egentligen? Istället för en solid huvudstory med ett par sidospår är det nu en svag huvudstory med 48 sidospår som jag tvivlar på att de någonsin kommer kunna knyta ihop.
Falling Skies säson 1-5. Klart sevärd serie, men som alla har den lite ups and downs. Jag ger den som helhet 8/10.