Om du menar på netflix så dröjer det nog ett tag då den inte har gått klart än så säsong 3 tankar jag hem
Säsongsavslutningen av Daredevil. Visste dock vad som skulle hända för jag råkade kolla upp det i förväg.
Släpps var? Jag fulstreamar så går redan att se. Färdig med säsong 2 nu. Så jävla tragiskt händelseförlopp.
Haha ok, Väntar på att kunna se det på Netflix. Syftade på typ Netflix där jag sett övriga säsonger Utan att spoila något av säsong 2 av 100 här på tråden Vad tyckte du var tragiskt? Inboxa Jag har ju sett den. Nu väntar jag på säsong 4 Black sails och tänkte se klart Vikings Tänkte ge Rome en chans, har bara kollat 1 avsnitt, men den verkar faktiskt ok.
Börjat se säsong 3 nu. Ska svara i inboxen. Själv väntar jag på Teen Wolf ska börja igen (fast den är inte så bra nu) och Orphan Black. Även The Fall men den har inget datum.
Wynonna Earp Wynonna är barnbarns barnbarn osv till Wyatt Earp (den sista ridande Sheriffen i USA). Hon slåss mot demoner med Wyatt:s gamla revolver, en colt peacekeeper. Skådespeleriet är dåligt överlag. 2 av 5 revolvrar.
Vad bra då! Har fått samma svar vem jag än frågat känns det som så det är ju jävligt lovande minst sagt
Ja Bosch är en modernisering av en "gammal" (1992-2007) 13 delar deckar-bokserie av Michael Connelly och tolkningen är väldigt bra gjort. Följer nu serien 11.22.63 om en man som reser tillbaka i tiden och ska försöka förhindra mordet på Kenedy 1963. Hoppas bara att bolaget inte lägger ner serien efter en säsong. En del serier har inget slut utan slutar med flera Cliff Hanger och läggs ner som tex Divide som just nu går på Netflix. Är nog en av de få som inte gillar serien. Såg 1,5 avsnitt av serien på Netflix sedan stod jag inte ut längre.