Haft lite tid till serier och ligger en hel del efter. Men ikväll klippte jag iaf Twd s06e11. Kort och gott bra [emoji106]
Hade fel om 11.22.63 och blev förvånad när ett TV-bolag, eller rättare sagt en Streamingsite = Amazone, gör en serie med en riktigt avslutning. Klart sevärd serie!
Mord i paradiset. Skitbra serie från kunniga BBC. Gick nyss ett avsnitt på svt1. Väl värd att plöja alla 5 säsonger.
Senaste avsnittet av Better Call Saul. Det blir bara bättre och bättre men det tråkiga är att nästa vecka är det sista avsnittet för säsongen Sent from my Nexus 6P
Rush Hour Avsnitt ett. Totalt slöseri med tid. Dåliga skådisar, dålig dialog, dåliga fightingscener. Handlingen nästintill samma som första filmen men med några få ändringar. Rekommenderas inte! Betyg 1/10 Skickat från min Nexus 6
Crowded. Ganska skön sitcom faktiskt. Bra skådisar, skön handling och humor. Finns enorm potential faktiskt. 7/10. /Tapatalk
Rush Hour s01e02. Fortsätt överlag väldigt dålig men RH-fan som man är av filmerna kämpar jag mig igenom serien. Stundtals kommer där faktiskt ett skratt eller två [emoji6] Skickat från min Nexus 6
Försöker se den mest överskattade serien just nu: Better call saul Händer inte mycket spännande. Från Sony Z2