Ser ett random avsnitt med dessa gubbar varje kväll innan jag somnar, så jävla bra! Ska bli kul att se deras nya på Amazon i höst! Sent from my Nexus 6P
Nej samma här svårt att tro att de funkar lika bra, det är original uppsättningen som gör att det är kul att titta på! [emoji1] Från Sony Z2
Samma här! Kommer inte se något med det! Kemin mellan Clarkson o Co är det som gör det så bra och många medarbetare och producenter följde med till Amazon så det kommer blir skitbra Budgeten var ju helt enorm dessutom. Sent from my Nexus 6P
Börjar från början. [emoji6] Red Dwarf s01e01. Fantastisk dialog! [emoji106] Skickat från min Nexus 6
Red Dwarf s01e02 - Framtida ekon. Länge sedan jag skrattade så här mycket. Vikings s04e05. Spännande, väntar spänt på vad som ska hända. Skickat från min Nexus 6
Såg precis Game of Thrones S05E01. Frågan är om man hinner med nio avsnitt imorgon... Det knepiga är ju att man inte gärna kan vänta med den nya säsongen eftersom det kommer spoilas deluxe annars. Jag har precis börjat titta på Vikings. Verkar rätt lovande!
Ska kolla på det ikväll tänkte jag, men måste aktivera mitt konto hos HBO först eller om jag kollar på de på annat sätt Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Lucifer! Och det tycks bli en säsong 2. Denna tvserie är lite genant eftersom den är ungefär lika briljant ena avsnittet som den är pinsam nästa. Men det geniala är väl att grensla de båda. -tapa-