Ja väntan har varit extra lång. S3 sändes 12 dagar senare än säsong 2 så helt rätt [emoji4] S02 start 12-04-2015 S03 start 24-04-2016 Skickat från min Nexus 6
Silicon Valley S03E01 Bra avsnitt men tycker avsnitten är för korta. Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Har gör allt för att han inte ska lyckas i karriären. Vill ha nästa säsong redan nu! Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Silicon Valley S03E02. Lite småseg men börjar sakta komma upp i samma nivå som tidigare. Vissa scener var rent guld!
Person of Interest. S05E01. Sista säsongen är igång. Är supertaggad och första avsnittet var riktigt bra. Fan vad jag ser fram emot resten! Skickat från min iPhone Galaxy Nexus Compact M11P
Senaste avsnittet av The Blacklist och säsong premiär av Person of interest Skickat från min A0001 via Tapatalk
Game Of Thrones S06E03. Enda negativa om denna serie är att avsnitten tar slut för snabbt.. Riktigt spänd för hur saker kommer spela ut under säsongen, man vet aldrig riktigt med denna serien.
Person of Interest S05E02 och S05E03. Snacka om att serien inte viker sig en sekund. Alltså den har nästan allt och att kunna göra en totalvändning att gå från en stenhård och allvarlig shoot out till scener som innehåller humor av hög klass är underbart samt ganska ovanligt. Väldigt underskattad serie.
The 100 S3 E15 Detta avsnitt bara flög iväg. Längtar redan tills nästa avsnitt. Ska tydligen vara finalavsnitt men det kommer en säsong 4. Dags för Orphan Black.