Såg Mr robot för nån dag sen, maken till sjuk serie får man leta efter. Twin peaks var löjligt lättfattlig i jämförelse.
Körde avsnitt 6 också men sparar 7 och 8 till imorgon Tråkigt att det inte finns fler säsonger ännu bara.
Blev så taggad när jag hittade den häromdagen, riktigt bra alltså. Hade kunnat plöjt alla 8 avsnitt direkt men sansade mig. @bernard har du haft någon chans att kolla på denna?
@bernard har du haft någon chans att kolla på denna?[/QUOTE] Jag tittar just nu faktiskt. Är imponerad så här långt - atmosfären är väldigt fin och det fullständigt osar 80-tal på bästa tänkbara sätt. Musiken skall vi bara inte tala om. Hoppas att soundtracket finns på Spotify
Jag tittar just nu faktiskt. Är imponerad så här långt - atmosfären är väldigt fin och det fullständigt osar 80-tal på bästa tänkbara sätt. Musiken skall vi bara inte tala om. Hoppas att soundtracket finns på Spotify [/QUOTE] Precis sett första avsnittet. Riktigt bra måste jag säga.
Sons of anarchy blev avklarad idag. Måste i mina ögon vara bland de bästa jag sett nu måste jag hitta nån ny serie att fylla tomrummet med [emoji16]
Det var din kommentar som tillslut fick mig att sätta på serien (velade först). Hann bara se första avsnittet igår innan John Blund knackade på. Ser dock utan textning pga. har inte Netflix.
Såg färdigt på Strange Things igår och hoppas innerligt att det blir en säsong 2! Riktigt bra och spännande serie.
Stranger Things, avsnitt 2 och 3. Totalt 3 avsnitt avklarade. Nu börjar det bli spännande, älskar monster.