Också kollat The Mick. Den är rätt okej faktiskt. 7.5/10. De som har sett "It's Always Sunny..." kommer definitivt känna igen viss humor i serien. Lätt att dra paralleler mellan Olsens karaktärer i båda serierna och en viss typ av humor.
Sett 3 avsnitt och jag blir inte klok på serien. Berättelsetakten är något långsam för min smak tror jag.
Finns åtta [emoji6] Sett klar det med nu och sammantaget betyg för THE OA blir 1/10. Helt usel och slöseri med tid. Så se den inte om ni funderar på serien.
Har sett färdigt säsong ett av "The Expanse" på Netflix nu. Den var trög och stundtals rörig.. Ändå plöjde jag igenom alla 10 avsnitt så något måste den ha gjort rätt. Ge den en chans förbi de första avsnitten bara, typ 3-4 stycken och döm själva
Säga vad man vill om OA men de är jävligt bra på att avsluta varje avsnitt. Man vill ju se nästa avsnitt hela tiden för att föregående slutade spännande
Har sett säsong 1 av den nya serien Shooter som baserar sig på filmen med samma namn.Positivt överraskad! http://www.imdb.com/title/tt4181172/
Har inte så bra koll på streaming tjänster så är inte rätt person att fråga. Men jag hört att vissa måste köra vpn med amerikanskt ip för att få tillgång till vad vi redan borde gå tillgång till vis svensk ip
Såg klart säsong ett här om dagen. Den är redan klar för säsong två, men jag känner mig en aning tveksam till hur man kommer välja att fortsätta storyn. Allt som allt var första säsongen helt okej som en vanlig actionserie men inget speciellt imo. Good choice!