Så var OA avklarat... Väldigt kluven till vad jag tycker om serien. 3 av 5 nära döden upplevelser får det bli. Väldigt utdragen ibland, bra cliffhangers, intressant story. Och så var det slutet ja, slutet ja....
Training Day. S01E01. Ramlade över denna av en slump. Premiär för några dagar sen, men kan inte säga att den var något vidare. Den ska tydligen ta vid där filmen med samma namn slutade fast 15 år senare. Dålig story och rätt kasst skådespeleri överlag. 5/10.
Emerald City, S01E02. Fortsatt bra. Bra skådespelare överlag och känns välgjord. Kommer fortsätta och se hur de utvecklar sig.
Minns inte vad som pågick exakt i mitten av S2 men jag personligen tyckte bäst om de två första säsongerna. Tredje säsongen med hela Alie-grejen gick inte riktigt hem hos mig. Får se hur denna säsongen blir.
Billions. S02E01. Mycket bra säsongspremiär. Verar onekligen fortsätta i samma höga kvalité som förra säsongen!
Första avsnittet av OKKKUPERT eller Ockupationen som den heter på svenska. Brukar inte gilla nordiska dramaserier och är tveksam till denna oxå men plot linen är för bra för att inte ge det en chans... Efter att Norge sluta producera gas och olja så blir de "vänligt" ockuperade av Ryssland med stöd av EU. kommer definitivt se avsnitt 2 Finns på Netflix