Ny tv-serie, en "prequel" baserad på karaktärer från filmen med samma namn, Taken. Första avsnittet verkar lovande. Luc Besson som gjorde filmen har även gjort denna serie
Har sett ett par avsnitt. Troode inte ens jag skulle se ett av dem. Gillar iafs "Walikng dead". Denna är makaber, riktigt makaber. Drew Barrymore är bra som zombiekannibal och maken, Olyphant, har jag aldrig hört talas om.
Haha ja, oslagbar komediserie och en ohotad favorit. Finns typ inga gränser i serien, exakt allt är öppet att skämta om. Sjukt också att man lyckats hålla en sån hög kvalité genom alla år också, den har liksom inte peakat än.
Ah precis som @Leo83 skrev! En otroligt rolig sitcom med en oerhörd mörk underliggande ton. Mörk komedi när den är som bäst. På väg att bli den längsta sända komediserien också typ nästa säsong. Den är dock inte för alla. Haha aced it.[emoji108]
Ok, Nä, den har jag inte följt. Följer däremot minst 10 som inte sänds här. Eller inte sänds när de borde göra det. Justified är inte heller en jag följt. I den formen jag ser serier så hoppar jag generellt över sitcom. Vill gärna bestämma när jag ska skratta själv. * Dessutom har jag komik i vardagen iaf, så det jag söker i en serie är mer av spänning.
Enda serien jag följer nu faktiskt utöver Orphan Black som inte har börjat än. Slutade följa TWD och Teen Wolf för tyckte de blev för tråkiga/urspårade. Annars har jag följt Devious Maids och The Fall men båda är slut. The Fall fick ett avslut i varje fall till skillnad från Devious Maids.