Legion Marvel's starkaste och farligaste mutant har fått en egen tv-serie. Schizofren och okontrollerbar, med sköna retro-syntslingor och 60-tals inslag. Sagan är mörk med inslag av komik, what's not to like? Mitt namn är Legion, vi är många. 8 av 10 nervbryt. Emerald City En sjuksköterska söker sin biologiska mor men mötet går inte som tänkt och en halv spoiler senare befinner hon sig i det magiska landet Oz. Desperat att ta sig hem påbörjar hon ett episkt äventyr tillsammans med en hund och en dödsdömd man med minnesförlust. 8 av 10 virvelvindar.
Dicte är bra. Om en tjurig dansk journalist som lägger sig i överallt. Finns nog i 3-4 säsonger. Avsnitten hänger ihop två och två...
Ja faktiskt riktigt bra, såg typ 8 st avsnitt igår natt ser fram emot att se de resterande avsnitten idag. Morsan rekommendera mig denna serien
The 100 S4 E6 Vette fan alltså, tycker denna serie börjar bli tråkig också. Snart följer jag inga serier. Lika bra det.
"Falsk identitet" som rullat undanskymd på Svt. Kanske det bästa jag sett i den genren - ever. Absolut trovärdig med lysande miljöskildringar. Men tog lite tid att komma in i den