Missat detta helt, sjukt goda nyheter. Strike Back gör comeback! http://deadline.com/2017/04/strike-back-cinemax-cast-season-5-reboot-1202077711/
Sett klart Outsiders nu och säsong två tog riktig fart och blev väldigt intressant och spännande bitvis. Tyvärr märks det att serien lades ner då slutet lämnar en hel del öppet och inte avslutat. Ryktet säger att serien kommer att komma igång med en tredje säsong om de får ett nytt bolag att sändas av. Hoppas på fortsättning!
Har sett 6 första avsnitten av Designated Survivor och det känns mycket lovande. Vill nästan påstå att det kan vara en av de bättre serier jag sett.
Har just sett de första 6 avsnitten av Colony säsong 2. Någon mera som använder sig av episodecalendar.com?
Jag vill inte ha aviseringar, däremot bockar jag för "mina" serier och ser dem i ett dagligt flöde. Dessutom kommer alla nya upp, samt även väntetid till nästa avsnitt/säsong som nerräkning. Så det är en sida man tittar på, inte får aviseringar från.
mycket likt det som är på min sida, dock ingen nedräkning. vilket inte inte behöver. i skrivande stund ligger jag 317 Episoder efter i serierna jag aktivt följer följer . Gillar & ogillar delen som vissar hur mycket tid man lagt ner på kolla på tv serier
Jag har ganska obegränsat med diskutrymme. De serier jag har färdiga att titta på just nu upptar nog nästan en hel disk på 4TB De ska jag se när jag får tid......så kommer det nya serier......