Slutade kolla på the 100, tycker dom försöker locka över games of thrones fans med s04 s01 är helt klart bäst, men efter rymdskeppet åkte i marken blev serien allt sämmre..
Jag gillade både S1 och S2. S3 var ingen favorit hos mig och jag hade lite svårt för S4 först men sen blev det lite spännande ändå. OBS! Har ej sett GoT.
Vaknade tidigt idag så han kolla på avsnitt 8 på säsong 2 utav colony innan barnen vaknade. Så skönt att få sitta i lugn och ro på morgonen framför tv med kaffe.
Fem minuter in i senaste avsnittet av Silicon Valley och jag gråter av skratt. Den här säsongen är ruskigt bra!
Jag ser en massa serier. Här är en till som hustrun även ville titta på. Den kan nog bli något. Två avsnitt som sänts...
Sa upp mitt Netflixabbonemang och klämde in en sista serie innan avtalet gick ut. Såg första säsongen av serien Love, men den var tämligen ointressant och inte heller särskilt rolig. Inte att rekommendera.
The Flash S03E22 Herregud vilket bra avsnitt! Vet inte om det är någon i denna tråd som följer denna serie, men för er som inte gör det; börja se den om ni gillar superhjälte-serier
Rick & Morty. Första avsnittet av säsong 3 som tydligen sändes på loop i USA den 1:a April. Hade helt förträngt det. Skrattade så jag grät
Twin Peaks the return (2017) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Twin_Peaks_(2017_TV_series) Mycket bra avsnitt och helt klart i sann David Lynch anda. Rekommenderas varmt!
Silicon valley säsong 4 är verkligen guld! Betydligt roligare än föregående säsonger då jag tycker dom har varit lite sega. Även Outcast är grymt bra