Såg Anne with en E, vet inte riktigt va jag ska tycka. Antar att man ska tycka lite synd om henne men jag tycker hon va ofantligt jobbig, Gilmore girls i förhistorisk tid och för mycket feminist skräp.
Ozark efter tips av @220volt. Mycket bra serie som påminner om någon sorts blandning mellan Banshee och Breaking Bad typ. Stundvis lite för rörig med för många story lines i luften samtidigt. Annars aces! 8/10.
Precis bingeat första säsongen av The Americans. Ruskigt bra alltså. Ska bli ett nöje att ta mig an säsong två.
har sett två avsnitt av den australiska serien "Efterlyst för mord" eller Wanted. Verkar rätt bra än så länge. http://www.imdb.com/title/tt5193358/?ref_=fn_al_tt_2
Ozark säsong 1. Helt ok men inte mer än så, börjar dock påminna mer och mer om serien Bloodline. Betyg 6/10.
Avklarat serien Riviera nyligen. Påminner om någon sorts blandning mellan The Catch, The Night Manager och White Collar. Det bästa är väl egentligen sceneriet då skådespelarinsatserna är rätt lama till och från. Otroligt fina scener man lyckats fånga, men hade helt klart hoppats på mer från Julia Stiles mfl. Samtidigt var serien rätt rörig också, stories som inte riktigt gick ihop och bara var allmänt underliga. 6/10.
Fast i den passade verkligen inte Mireille Enos i huvudrollen alls. Hade varit mycket bättre ifall någon annan tog hennes plats. The Night Manager är inte dum den heller, väldigt snygg.
Efter tips från @bernard har jag sett första avsnittet av The Last Kingdom. Kan mycket väl vara något att följa men lite tidigt att säga efter ett avsnitt. 7/10 för första avsnittet iaf ;-)
En Vikings lite skulle jag säga är första intrycket. Inte alls lika mycket pengar lagt på denna men ska ge den en chans.
House of cards verkar riktigt Zzz hittils.. hoppas det bara är första säsongen som är snark... försöker tvinga mig igenom bara..tråkigt..